Witaj. System subrosa rozpoznał cię jako: gość   :: wróć na stronę główną.
Online
Obecnie jest 1 gość i 0 użytkowników online.

Możesz zalogować się lub zarejestrować nowe konto.

Temat: Necromunda

Teksty opublikowane w tym temacie.


czwartek, 21 czerwca 2007 - 15:41 :: autor: ES
Necromunda

Choć prace przy Hangin' Pip's nie idą ostatnio zbyt wartko (prawdę mówiąc nie idą wcale...), nie oznacza to, że zapomnieliśmy o Necromundzie. Jeśli nie można pobiegać po Anderhajwie ani go pobudować, to cóż pozostaje? Poczytać o nim. Oto moje wrażenia z lektury kolejnych dwóch powieści ze świata naszego ulubionego Kopca, Molocha czy jak tam go jeszcze zwą... Hajwu :)

wtorek, 09 stycznia 2007 - 13:27 :: autor: ES
Necromunda

Czas na kolejną relację z niespokojnego Hangin' Pip's. Tym razem w jego mrocznych zakamarkach starły się gangi Łysych i Bandaniarzy, czyli reprezentanci Domów Delaque i Orlock. Wybaczcie nam nie najlepszą jakość zdjęć - bywają niewyraźne i nieco ciemne. Na swoje usprawiedliwienie mamy tylko to, że w Podkopcu światło to towar zdecydowanie deficytowy :)

wtorek, 05 grudnia 2006 - 14:37 :: autor: Verbal
Necromunda
Musashi Miyamoto i "Pojedynek w świątyni Sen Jun Sun Gendo" w wydaniu Necromundowym czyli "Mordobicie w Świątyni Calcium"
piątek, 24 listopada 2006 - 15:17 :: autor: ES
Necromunda
Jako że możliwość rozegrania bitewki lub dwóch stała się nagle całkiem realna i nieodległa w czasie, prace przy budowie Hangin Pip's uległy zintensyfikowaniu. W moim zamierzeniu cykl ma jednak być swego rodzaju relacją z przebiegu prac w porządku chronologicznym, zatem dziś w roli głównej testowy silos.
środa, 15 listopada 2006 - 15:10 :: autor: ES
Necromunda
Zainspirowany tekstem Ibsena, w którym nasz subrosowy Hajwmajnd zaprezentował początki swojej armii, postanowiłem w podobnie odcinkowy sposób przedstawić kolejne etapy budowy Hangin' Pip's - jednej z wielu osad położonych gdzieś w czeluściach Podkopca.
środa, 18 października 2006 - 14:43 :: autor: ES
Necromunda

Oto pierwszy tekst w kategorii Necromunda. Choć na pewno nie jest to intro idealne, to chcemy wierzyć, że zapowiada lawinę artykułów o grze coraz mniej zapomnianej (miejmy nadzieję :)). 

Strona << | 1 | 2 | >>